בעולם הדינמי והתובעני של ימינו, ניהול יעיל של הזמן והמשימות הוא קריטי יותר מתמיד.
בין אם אתם עצמאים, יזמים או חלק מצוות, להישאר מאורגנים ופרודוקטיביים יכול להיות מאתגר. בפוסט זה אסקור 51 כלים דיגיטליים מובילים לניהול זמן, ניהול משימות וניהול פרויקטים, לרבות כלים מבוססי AI, שיכולים לעזור לכם למקסם את הפוטנציאל שלכם ולהשיג יותר בפחות זמן.
קישור לסיכום תמציתי בטבלה של 51 הכלים הדיגיטליים לניהול זמן, משימות ופרויקטים
נושאים
הקדמה
בעולם העסקים התחרותי של ימינו, ניהול יעיל של זמן ומשימות הוא קריטי להצלחה. עם ריבוי המשימות, הפרויקטים והדדליינים, קל להיות מוצף ולאבד את המיקוד. למרבה המזל, ישנם כלים דיגיטליים רבים לניהול זמן, ניהול משימות וניהול פרויקטים שיכולים לעזור לנו להישאר מאורגנים, יעילים ופרודוקטיביים. בפוסט זה, אסקור 51 כלים דיגיטליים מובילים לניהול זמן, ניהול משימות וניהול פרויקטים, כולל כלי בינה מלאכותית חדשניים, ואבחן את התכונות העיקריות שלהם ותוכניות התמחור שלהם. בין אם אתם עצמאים, בעלי עסקים קטנים או חלק מצוות גדול, כלים אלה יכולים לשפר משמעותית את יכולת ניהול הזמן והמשימות שלכם ולעזור לכם להגדיל את היעילות והתפוקה שלכם.
כלים דיגיטליים לניהול זמן וניהול משימות מבוססי AI
Motion. 1 –
https://www.usemotion.com/
Motion הוא יומן, מנהל פרויקטים, מעקב זמן, אפליקציית רישום הערות וכלי מניעת הסחות דעת, כולם משולבים לתוך תוכנה אחת קלה לשימוש. זהו אחד מכלי ניהול הזמן הטובים ביותר שקיימים.
אלגוריתמים מונעי AI של Motion עוזרים לייעל את הזמן שלך ולחסוך לך שעות על ידי אוטומציה של משימות ידניות חוזרות (אך הכרחיות).
Motion גם בונה את לוח הזמנים שלך עבורך, כך שתוכל לראות את המשימות שלך, בסדר עדיפות לפי חשיבות, במבט חטוף, ולעקוב אחר מועדי היעד שלך.
ומה אם משימות בלתי צפויות מאיימות להסיט את היום שלך מדרכו?
Motion מכסה אותך. האפליקציה מסדרת מחדש באופן אוטומטי את המשימות שלך כך שתוכל להתאים את הבלתי צפוי תוך עמידה בכל מועדי היעד שלך.
ומה לגבי פרויקטים גדולים?
Motion מטפלת בפרויקטים גדולים יותר בקלות. פשוט התחל פרויקט, הקצה משימות לחברי הצוות שלך, ו-Motion תוסיף את הפרויקט ליומן של הצוות שלך. אין יותר קפיצה מכלי לכלי (ובזבוז זמן נוסף) מכיוון שכל מה שאתה צריך כדי להיות יצרני יהיה ממש שם. אתה יכול גם להוסיף הערות.
רוצה להישאר מאורגן? הוסף תוויות למשימות ולפרויקטים שלך כך שתוכל למצוא אותם במהירות כשתזדקק להם.
ומכיוון שהסחת דעת היא קללתה של פרודוקטיביות, Motion שומרת על באנר קטן על המסך שלך כדי להזכיר לך להתמקד במשימה הנוכחית שלך.
תמחור:
בחינם לניסיון למשך 7 ימים.
34 $ לחודש ליחידים (19 $ לחודש אם משולם שנתי).
20 $ למשתמש לחודש לצוותים (12 $ למשתמש לחודש אם משולם שנתי).
Clockwise AI. 2 –
https://www.getclockwise.com/
Clockwise AI עוזר לעצב את היום המיטבי שלך, המוצג בפורמט מאורגן וצבעוני.
עם Clockwise, תוכל לתזמן ולהגן ביעילות על מרווחי זמן ייעודיים לעבודה ממוקדת. הוא גם מסייע בקביעת זמני הפגישות המתאימים ביותר עבורך ועבור הצוות שלך. כדי להפוך את הפרויקטים שלך לחלקים, תוכל לסנכרן את Clockwise עם Google Calendar, Asana ו/או סביבת העבודה של Slack.
הם גם עובדים על שילוב היכולות מבוססות הצ'אט של GPT בפלטפורמה הנוכחית שלהם – נראה מבטיח!
תמחור:
התוכנית האישית חינמית.
מחיר התוכנית לצוותים הוא החל מ-6.75 $ למשתמש לחודש, מחויב על בסיס שנתי.
Calendar AI. 3 –
https://play.google.com/store/apps/details?id=me.sync.syncai&hl=en
https://apps.apple.com/us/app/calendar-ai-planner-agenda/id1470203350
Calendar AI היא אפליקציית ניהול זמן אוטומטית ידידותית למשתמש שנועדה לפשט את תהליך התאמת הפגישות ללוח הזמנים העמוס שלך. האפליקציה עוזרת לך להתמקד בחלקים החשובים יותר של הפרויקטים שלך במקום לדאוג לפרטי התזמון!
ל-Calendar AI יש גם כלי תובנות מובנה שעוקב אחר מידע רלוונטי על בני שיחך בפגישות, כולל פרטי חברה ופרופילים ברשתות חברתיות.
תמחור:
Calendar AI זמינה בחינם הן בפלטפורמות iOS והן ב-Android, עם רכישות אפליקציה אופציונליות.
Reclaim AI. 4 –
https://reclaim.ai/
ניהול זמן מבוסס AI אם אתה מחפש דרך לייעל את לוח הזמנים שלך, לקבל יותר זמן מרוכז, ולאזן בין העבודה לחיים הפרטיים שלך, כדאי שתבדוק את Reclaim.ai. Reclaim.ai היא אפליקציה לאוטומציה של ניהול זמן, שמשולבת ב-Google Calendar ועוזרת לך למצוא את הזמן הטוב ביותר לפגישות, משימות, הרגלים והפסקות שלך.
תמחור:
קיימת תוכנית חינמית למשתמש אחד.
תוכניות בתשלום מתחילות מ-8 $ למשתמש לחודש.
Trevor. 5 –
https://www.trevorai.com/
Trevor הוא כלי בינה מלאכותית שנועד לשפר את היעילות שלך על ידי סיוע בהקצאת מרווחי זמן (בלוקים) ספציפיים למשימות החשובות ביותר שלך. עם Trevor, תכנון ותעדוף המשימות היומיות שלך הופך לחלק. אתה יכול לשתף פעולה עם הצוות שלך, להציג את מרווחי הזמן הזמן המתוזמנים שלהם ולנהל ביעילות את הפרויקטים המשמעותיים שלך.
אתה אפילו יכול לשלב אותו עם Google Calendar, Outlook Calendar ואפליקציות צד שלישי אחרות כדי לעזור לך לעבור בקלות. 🙌
תמחור:
* תוכנית חינמית: (חסימת זמן בלתי מוגבלת + סינכרון אפליקציית לוח שנה אחת).
* תוכנית Pro: תמורת 3.99 $ לחודש, סינכרון מספר אפליקציות וכלי לוח שנה, וגישה
ללוח מחוונים של התקדמות כדי לעקוב אחר הפרודוקטיביות שלך.
Ayanza. 6 –
https://ayanza.com/
ניהול זמן מבוסס AI, תוכנת ניהול הפרויקטים Ayanza נוקטת בגישה חדשנית לניהול זמן מבוסס AI כדי לעזור למשתמשים להגביר את שיתוף הפעולה בין הצוותים ואת הביצועים הכוללים.
Ayanza נותנת לך לוח מחוונים הניתן להתאמה אישית, המעצים אותך לחלק את הצוותים שלך לקבוצות נפרדות ולשמור על תקשורת באמצעות מערכת העברת הודעות פנימית עם צ'אטבוט AI ועורך צ'אט מובנה. תקשורת מוזרמת זו מפשטת את זרימת העבודה, עריכת המשימות וכל פעילות אחרת הקשורה לפרויקט.
לכל משימה ב-Ayanza יש טיימר אופציונלי. AI יכול להשתמש בזה ובנתונים אחרים כדי לסכם, לנתח ולספק הצעות כיצד להפוך את הצוות שלך לפרודוקטיבי יותר, או אפילו לתת לך המלצות לתעדוף משימות. בנוסף, יוצר לוחות הזמנים של Ayanza מפשט את תזמון מחדש וניהול כל המשימות ביומן שלך.
כותב ה-AI המשולב יעזור לך ליצור משימות, בעוד שדוחות מותאמים אישית ומאגר ידע הופכים את שיתוף המידע לפשוט ככל האפשר. Ayanza מציעה גם אינטגרציה נוחה של Google Calendar כדי לקבוע מרווחי זמן לניהול משימות יעיל יותר. כל תכונה של Ayanza נועדה לייעל תהליכים יומיומיים ולעזור לך לחסוך זמן.
תמחור:
* תוכנית חינמית: עד 5 חברים ו-200 מסמכים שנוצרו.
* Pro: $6 לכל משתמש בחודש.
* Ultra: $15 לכל משתמש בחודש.
* Enterprise: תמחור מותאם אישית.
Timely. 7 –
https://timelyapp.com/home-v3-1
ניהול זמן מבוסס AI.
Timely הוא כלי מצוין לפרודוקטיביות ניהול צוות שיכול לנהל מעקב זמן באופן אוטומטי, כדי לעזור לך לנהל את הצוות והפרויקטים שלך ביתר יעילות. מעקב הזמן האוטומטי של Timely יכול לעקוב אחר חברי הצוות, משימות, פרויקטים וזמן, כדי לתת לך תובנות פעילות בזמן אמת על הביצועים הכוללים שלך.
בנוסף, Timely מציעה אפשרויות אינטגרציה עבור MS Teams, Outlook, Gmail ו-Google Calendar כדי לשלב את מערכת הטכנולוגיה שלך לתוך פתרונות פופולריים באמצעות הרחבות דפדפן.
תמחור:
החל מ-9 $ למשתמש לחודש, בחיוב שנתי.
Linear. 8 –
https://linear.app/
ניהול זמן מבוסס AI.
Linear ממקסם את מאמצי ניהול הזמן שלך עם סנכרון נתונים בזמן אמת, מפות דרכים של יעדים, אבני דרך של משימות ברמה גבוהה, שיתוף פעולה מרכזי של הצוות, ופתרון אוטומטי של בעיות.
למרות שLinear פועל כפלטפורמת מעקב אחר בעיות, הוא יכול לייעל את ניהול הפרויקטים על ידי פירוק פרויקטים מורכבים למשימות פשוטות יותר.
Linear מושך עדכוני פרויקטים מתהליכי העבודה של הצוות ונותן תמונה כוללת ומאוחדת של כל היבט של הפרויקטים הנמשכים. אתה יכול להשתמש בו כדי ליצור אוטומציה של הלו"ז שלך עם מחזורי משימות לכל פרויקט ולהתמודד עם אתגרים כדי לזרז את האספקה.
תמחור:
תוכנית חינמית – עבור 250 בעיות, ומשתמשים ללא הגבלה.
תוכניות בתשלום – החל מ-8 $ למשתמש לחודש, בחיוב שנתי.
ClickUp. 9 –
https://clickup.com/
ניהול זמן מבוסס AI
ClickUp הוא כלי פריון כולל שאתה יכול להשתמש בו למגוון פעילויות עסקיות, החל ממעקב אחר משימות וניהול זמן ועד לאוטומציה של תזמון וניהול פרויקטים. אתה יכול לנהל את הפרויקטים והמשימות שלך מלוחות מחוונים מותאמים אישית ולנצל את מגוון תכונות ניהול הזמן כדי להפיק את המרב מכל דקה שיש לך.
לדוגמה, ClickUp יכול לבצע אוטומציה של משימות חוזרות ותהליכים משעממים באמצעות כוח הבינה המלאכותית. הוא גם יכול להתאים אוטומטית את חלוקות הזמן בלוח השנה שלך בהתאם לצרכי הפרויקט שלך.
דבר נוסף, אתה יכול לחלק זמן בין חברי הצוות, להקצות תאריכי יעד לכל המשימות הנמשכות, להוסיף תאריכי התחלה וסיום לפרויקטים, ועוד.
תמחור:
תוכנית חינמית – למשימות ולמשתמשים ללא הגבלה.
תוכניות בתשלום – החל מ-7 $ למשתמש לחודש.
Anchor AI. 10 –
https://www.anchor.ai/
ניהול פרויקטים מבוסס AI.
Anchor AI מציעה פתרון כולל לניהול פגישות שחורג מעבר להקלטה פשוטה או תמלול פרוטוקול.
עם תכונות כמו מעקב אוטומטי אחר משימות, ארגון פרויקטים והקצאת פריטי פעולה, היא מבטיחה שפגישות יתורגמו לפריון ולא רק לדיונים. מעקב אינטראקטיבי:
מקס, מנהל הפרויקטים של הבינה המלאכותית, מספק חוויה אינטראקטיבית ייחודית לאחר הפגישה. המשתמשים יכולים לשאול את מקס על פרטי הפגישה, פריטי הפעולהוהתקצירים, דבר שהופך את הסקירה והניהול של המעקבים לקל יותר.
תכונה זו מדמה קבלת עוזר אישי הזמין לענות על שאלות בכל עת, ומשפרת את השחזור ואת האחריותיות.
שילוב בינה מלאכותית מותאם אישית:
Anchor AI מאפשרת למשתמשים להתאים אישית את פונקציונליות הבינה המלאכותית לצרכים הספציפיים שלהם. עם היכולת לשנות את שם הבינה המלאכותית ולהתאים את התגובות שלה, עסקים יכולים לשמור על קול המותג שלהם ולוודא שהבינה המלאכותית עולה בקנה אחד עם סגנון הפעולה שלהם, דבר שהופך אותה להמשך חלק מהצוות שלהם.
תמחור:
יש תוכנית חינמית.
תוכנית AUTOMATIC – בתשלום של 15 $ / חודש.
תוכנית ADVANCED – בתשלום של 35 $ / חודש.
Fellow. 11 –
https://fellow.app/
Fellow היא תוכנה הכוללת תמלול והנהלת פגישות בבינה מלאכותית עבור צוותים מרוחקים והיברידיים. קיימו פחות פגישות ופגישות 1-על-1 יעילות יותר עם בינה מלאכותית, תכונות המובילות להתנהגות ואינטגרציות חלקות.
תמחור:
יש תוכנית חינמית.
תוכנית Pro (7 $ למשתמש/חודש, בתשלום שנתי, 11 $ בתשלום חודשי).
תוכנית Business (10 $ למשתמש/חודש, בתשלום שנתי, החל מ-10 משתמשים).
MonitUp AI. 12 –
https://www.monitup.com/
אם אתה רוצה לעבוד טוב יותר ומהר יותר, אתה עשוי לרצות לנסות את MonitUp.
MonitUp הוא אתר אינטרנט שעוזר לך לעקוב אחר הזמן והפעילויות שלך במחשב. הוא גם משתמש בבינה מלאכותית (AI) כדי לתת לך טיפים על איך לשפר את הפרודוקטיביות שלך.
תמחור:
אפשרות לניסיון ל-7 ימים בחינם.
TimeOS. 13 –
https://www.timeos.ai/
מערכת הפרודוקטיביות שלך, על AutoPilot.
TimeOS הוא עוזר פרודוקטיביות מבוסס AI שמסכם את הפגישות שלך, מארגן את כל המידע הרלוונטי בתוך הכלי המתאים, ומעלה באופן פרואקטיבי את הידע שאתה זקוק לו, בדיוק כשאתה זקוק לו. ניתן להשתמש ב-TimeOS עם Google Meet, Zoom, Teams, Slack.
תמחור:
יש תוכנית חינמית.
תוכנית Pro – במחיר של $19 למשתמש לחודש, בחיוב שנתי.
תוכנית Enterprise – מותאמת לארגון.
Notta.AI. 14 –
https://www.notta.ai/
תמלל סרטוני YouTube לטקסט.
כלי תמלול מקוון מצוין להמרת סרטוני YouTube לטקסט באופן אוטומטי.
השתמש ביוצר תמלילי YouTube המקוון כדי להגיע בקלות לקהלים נוספים.
תמחור:
יש תוכנית חינמית.
תוכנית Pro – במחיר של $9 למשתמש לחודש, בחיוב שנתי.
תוכנית Business – $16.67 למשתמש לחודש (עד 50 משתמשים).
תוכנית Enterprise – מותאמת לארגון (מעל 50 משתמשים).
כלים דיגיטליים אחרים לניהול זמן וניהול משימות
OneNote. 15 –
https://www.onenote.com/
OneNote היא אפליקציית רישום הערות דיגיטלית של מיקרוסופט שמשמשת גם ככלי לשיתוף פעולה וניהול פרויקטים. צור מחברות, ואז חלק אותן לקטעים ועמודים כמו מחברת אמיתית כדי לארגן את כל ההערות שלך.
מה הופך אותו לכלי חזק לניהול זמן:
* הקלד את ההערות שלך או כתוב אותן ביד עם עט דיגיטלי (stylus) במכשיר שלך.
* סינכרון בזמן אמת בין כל המכשירים שלך.
* שיתוף הערות עם חברי צוות.
* יצירת תגיות משימות (to-do).
* הוספת הערות קוליות, סרטוני וידאו מקוונים, קבצים ועוד להערות.
* מעקב אחר התקדמות בפרויקטים כאשר חברי צוות שונים משלימים משימות.
תמחור:
תוכנית Microsoft 365 Personal, החל מ-6 $ למשתמש לחודש.
Notion. 16 –
https://www.notion.so/
Notion היא אפליקציית אינטרנט לפרודוקטיביות ורישום הערות שנותנת לך מרחב לפרוס דיגיטלית את כל הרעיונות שלך במקום אחד. היא ניתנת להתאמה אישית באופן מלא ועוזרת לך לנהל את המשימות שלך, לעקוב אחר התקדמות הפרויקט ולשתף פעולה.
מה הופך אותה לכלי חזק לניהול זמן:
* מרכוז מסמכים חיוניים של החברה בוויקי.
* יצירה ואחסון של מסמכים.
* ארגון וסינון משימות ופרויקטים בכל דרך שתרצה.
* יצירה ועריכה של דפים עם יכולות גרירה ושחרור.
* שיתוף פעולה עם חברי צוות.
תמחור:
יש תוכנית חינמית.
תוכניות בתשלום – החל מ-8 $ למשתמש לחודש.
Evernote. 17 –
https://evernote.com/
Evernote היא אפליקציית פרודוקטיביות המשמשת בעיקר לרישום הערות וניהול משימות.
האם פעם כתבת משהו על פתק והשארת אותו איפשהו ושכחת היכן השארת אותו? או אולי פעם הקלדת משהו בטלפון שלך וכעת אתה מתקשה למצוא את זה שוב.
אם נדמה שאתה תמיד מחפש מידע, אז Evernote היא האפליקציה בשבילך.
Evernote מסנכרנת הכל לענן כך שתוכל לשמור את כל המידע שלך במקום אחד. אתה יכול גם להוסיף טקסט, תמונות, אודיו, סריקות, קבצי PDF ומסמכים אחרים כדי להפוך את ההערות שלך לשימושיות יותר.
יתר על כן, יכולות החיפוש העוצמתיות של Evernote מבטיחות שתקבל את המידע הדרוש לך ברגע שתזדקק לו.
תמחור:
יש תוכנית חינמית.
תוכניות בתשלום – החל מ-32 ₪ לחודש למשתמש.
Google Calendar. 18 –
https://calendar.google.com/calendar/u/0/r?pli=1
Calendar הוא יישום לוח השנה החזק של גוגל. הוא משתלב עם מאות כלים אחרים, ואתה יכול לגשת אליו מכל המכשירים שלך עם עדכונים בזמן אמת.
מה הופך אותו לכלי חזק לניהול זמן:
* הוספת מסמכי Google Docs למשימות ואירועים רלוונטיים.
* הוספת משימות ופגישות מה-Gmail שלך.
* אוטומציה של תזכורות לפגישות.
* חסימת זמן לעבודה ממוקדת.
* שיתוף לוחות שנה עם חברי צוות.
* יצירת משימות, הגדרת תאריך יעד, וסימון שלהן כמו רשימת מטלות.
* שכבות של לוחות שנה משותפים לקביעת פגישות בקלות.
* יצירת אירועים ישירות מהודעות דוא"ל בלחיצה אחת.
* שימוש בתובנות זמן כדי לראות כיצד אתה מבלה את זמנך.
* שימוש בתזמון פגישות כדי לשתף זמינות עם לקוחות.
תמחור:
החל מ-6 $ למשתמש לחודש עבור Google Workspace.
Microsoft To Do. 19 –
https://to-do.office.com/tasks/
האפליקציה החינמית מסייעת לך בניהול, קביעת סדרי עדיפויות והשלמת היעדים והמשימות שלך. בין אם אתה רוצה להגביר את התפוקה שלך, להפחית את רמות המתח שלך, או פשוט לפנות קצת מרחב מנטלי, Microsoft To Do הופכת את תכנון היום שלך וניהול החיים קל יותר.
עם Microsoft To Do, אתה יכול:
• להישאר ממוקד עם My Day, מתכנן יומי מותאם אישית עם משימות מוצעות.
• לקבל את הרשימות שלך בכל מקום, על כל מכשיר.
• לשתף רשימות ולהקצות משימות עם החברים, המשפחה, העמיתים והחברים לכיתה שלך.
• להתאים אישית את הרשימות שלך עם רקעים צבעוניים ובולטים.
Microsoft To Do מושלם לשמירה על פרויקטים אישיים בזמן. עם זאת, עסקים לא צריכים לשקול כלי זה ככלי ניהול פרויקטים חיוני עבור הארגון שלהם.
Zenkit To Do. 20 –
https://zenkit.com/en/todo/
עם Zenkit אתה מארגן את המשימות, הפגישות, האירועים, הטיולים, הרעיונות, הפתקים, המקומות, רשימות הקניות, וכל מה שצריך לארגן.
תכונות עיקריות:
– הגדרת וניהול משימות, עם תאריכי יעד וסדרי עדיפויות.
– רשימות לביצוע.
– עדכונים המוניים.
– תכנון ותצוגת פרויקטים.
תמחור:
תוכנית אישית חינמית.
Zenkit Plus (9 דולר למשתמש/חודש).
Zenkit Business (25 דולר למשתמש/חודש),
Zenkit Enterprise (יש ליצור קשר לפרטי תמחור).
Google Tasks. 21 –
https://calendar.google.com/calendar/u/0/r/tasks
השתמש באפליקציית המשימות החינמית של גוגל כדי לעקוב אחר משימות חשובות לביצוע שמסתנכרנות בכל המכשירים שלך.
עם Google Tasks, אתה יכול:
* להגדיר משימות במהירות ממקום כלשהו, מכל מכשיר.
* להוסיף פרטים למשימות שלך וליצור משימות משנה.
* ליצור משימות ממוצרי גוגל Workspace כמו Gmail ולוח השנה.
* להישאר במסלול עם תאריכי יעד והתראות.
RescueTime. 22 –
https://www.rescuetime.com/
RescueTime הוא מעקב זמן ופרודוקטיביות לנייד ולמחשב שולחני. האם אתה מוצא את עצמך לפעמים בפייסבוק כשאתה אמור לעבוד? דבר אחד מוביל לשני, ופתאום, אתה מוצא את עצמך צופה בסרטון על בעלי חיים. ועכשיו אתה חושב, "רגע, כמה זמן בזבזתי על זה?!" RescueTime מספק בהירות ושקיפות לגבי היכן המשתמשים מבלים את זמנם – כך שהם יכולים לקבל החלטות טובות יותר סביבו. הוא מיועד לעזור לך לעקוב אחר פעילות המסך, כולל זמן שהושקע באתרים ואפליקציות מסיחים. הוא מקצה ציון פרודוקטיביות לכל הפעילויות שלך כך שתמיד תדע כמה פרודוקטיבי אתה. ואם אתה צריך להתמקד במשימה, זה יעזור לך גם בזה. פשוט הפעל אותו, והוא יחסום עבורך את כל ההסחות.
RescueTime מספק גם דוחות מפורטים כדי שתוכל לקבל החלטות טובות יותר.
תמחור:
החל מ-6.50 $ לחודש.
ZoomShift. 23 –
https://www.zoomshift.com/
ZoomShift היא תוכנת תזמון ומעקב זמן. היא מפשטת את תהליך התזמון ומעקב הזמן עבורך ועבור העובדים שלך, כך שכולם יכולים להתמקד יותר בביצוע העבודה שלהם ופחות במשימות אדמיניסטרטיביות.
מה הופך אותה לכלי חזק לניהול זמן:
* ניצול תבניות תזמון לפי שעה וממשק גרור ושחרר כדי לתזמן עובדים במהירות.
* תקשורת לוחות זמנים עם עובדים.
* העצמת עובדים להחליף משמרות ולתבוע משמרות פתוחות.
* שליטה אוטומטית בעלויות עבודה על ידי חסימת שעות נוספות, כניסה מוקדמת ועוד.
* יצירת דוחות שכר.
* אוטומציה של בקשות לחופשות.
* ניהול יתרות ימי חופשה.
* התחברות מכל מקום באינטרנט או באמצעות אפליקציה ל-iOS ו-Android.
תמחור
יש תוכנית חינמית.
תוכניות בתשלום – החל מ-2 $ למשתמש לחודש.
אפשרות לניסיון חינם לגרסאות התחלתיות ופרמיום.
כלים דיגיטליים לניהול פרויקטים
Scoro. 24 –
https://www.scoro.com/
Scoro מספק את כל הכלים הנחוצים לניהול זמן יעיל, כולל מעקב זמן, חיוב, דיווח על עבודה, ניהול פרויקטים ומשימות.
תכונות עיקריות:
• מעקב אחר זמן בפועל וזמן לחיוב והעברת השעות לחשבונית.
• אוטומציה של תזכורות על חשבוניות באיחור, חיוב מתוזמן וחוזר.
• שליחת חשבוניות ללקוחות באמצעות אימייל על בסיס שעות העבודה.
• ניהול מקיף של פרויקטים, משימות ולקוחות.
• דיווח על ביצועי עבודה, מכירות, תקציבים ועוד.
Scoro משלב מעקב זמן עם ניהול פרויקטים ו-CRM, מה שמשפר את שיתוף הפעולה ומקל על ניהול כל תהליכי העסקים במקום אחד.
תמחור:
החל מ-26 דולר למשתמש לחודש.
יש אפשרות לתקופת ניסיון חינם.
ActiveCollab. 25 –
https://activecollab.com/
ActiveCollab משלב חיוב זמן עם ניהול פרויקטים, מה שמקל על תכנון ומעקב אחר פרויקטים יצירתיים. יתר על כן, כלי זה מספק תכונות לשיתוף פעולה בצוות ותקשורת בזמן אמת.
תכונות עיקריות:
• יצירת משימות עם מספר משתמשים ותאריכי יעד.
• סינון משימות לפי משתמשים, תאריכים ותוויות.
• הוספת הערות על משימות ואזכור עמיתים לעבודה.
• ציר זמן בסגנון גאנט לתכנון.
• לוח שנה משותף לצוות לשיתוף פעולה.
• מעקב זמן ושליחת חשבוניות.
ActiveCollab משפר את שיתוף הפעולה בצוות והופך אותו למהנה יותר. כל משתמש יכול להגדיר עיצוב מותאם אישית לפלטפורמה שלו להתאמה אישית מהירה.
תמחור:
החל מ-3.17 $ למשתמש לחודש, בחיוב שנתי.
יש אפשרות לתקופת ניסיון חינם.
ProofHub. 26 –
https://www.proofhub.com/
ProofHub הוא מערכת ניהול פרויקטים רב-תכליתית המשמשת ארגונים מובילים כמו נאס"א, דיסני, טאקו בל ורבים אחרים. כלי All in One זה מגיע עם מגוון רחב של תכונות עוצמתיות כדי לחסוך את הצורך בשימוש בכלים רבים מדי לניהול העסק שלך.
תכונות עיקריות:
• תוכנת הגהה מקוונת, חוסכת הרבה זמן במהלך תהליך שיתוף המשוב.
• הופך את ניהול המשימות לפחות מלחיץ עבור צוותים.
• קבלת תמונה ויזואלית של פרויקטים באמצעות תרשימי גאנט ב-ProofHub.
• זמין גם כאפליקציה לנייד למשתמשי אנדרואיד ו-iOS.
תמחור:
החל מ-45 $ לחודש, בחיוב שנתי.
Harvest. 27 –
https://www.getharvest.com/
Harvest הוא אחד מכלי ניהול הזמן והחיוב המוכרים ביותר בשוק. עם ממשק פשוט וסט תכונות קליל, Harvest הופך את מעקב הזמן וחיוב הלקוחות בהתאם לקל ביותר.
תכונות עיקריות:
• יצירת הערכות וחשבוניות על בסיס הזמן שהושקע.
• מעקב זמן מכל דפדפן, Mac, iPhone או אנדרואיד.
• אינטגרציות למעקב זמן בכל כלי ניהול הפרויקטים האהובים עליכם.
• דוחות בזמן אמת על זמן שהושקע.
תמחור:
יש תוכנית חינמית (משתמש אחד, שני פרויקטים).
תוכנית Pro – 10.80 $ למשתמש לחודש, בחיוב שנתי.
Toggl. 28 –
https://toggl.com/
Toggl היא תוכנת מעקב זמן ללא טרחה המשתלבת עם עשרות מערכות ניהול פרויקטים שונות. זהו התוסף המושלם לכלים הקיימים שלך, המסייע לך להיות יצרני יותר לאורך כל היום.
תכונות עיקריות:
• פרויקטים ותת-פרויקטים ללא הגבלה למעקב זמן מדויק.
• דוחות המציגים את התקדמות הצוות.
• מעקב זמן באופן מקוון ולא מקוון.
Toggl משתלב באופן חלק עם כלי פרודוקטיביות מובילים כמו Trello, Scoro או Asana.
תמחור:
יש תוכנית חינמית.
תוכניות בתשלום – החל מ-9 $ למשתמש בחודש.
Replicon. 29 –
https://www.replicon.com/
Replicon הינו פתרון מקיף מרובה תכונות, המסייע לחברות לעקוב אחר הזמן המושקע בעבודה ולחייב את לקוחותיהם עבור פרויקטים שהושלמו.
תכונות עיקריות:
• מעקב זמן וגיליונות זמן.
• תעריפי חיוב מרובים למשתמשים שונים.
• תקצוב פרויקטים וניהול הוצאות.
• ניתוח שימוש בזמן.
Replicon מושך ארגונים גדולים המעוניינים לנהל את זמן העובדים שלהם ביעילות רבה יותר. הכלי מסייע בקבלת מבט כולל על כל דקה שמושקעת בעבודה.
תמחור:
החל מ-6 $ בחודש.
TimeCamp. 30 –
https://www.timecamp.com/
Timecamp משתמש במעקב זמן לחיוב לקוחות, מדידת רווחיות פרויקטים או תשלום לעובדים בסוף החודש.
תכונות עיקריות:
* מעקב זמן אוטומטי לזמן שניתן לחיוב ולזמן שלא ניתן לחיוב.
* שער חליפין לתשלומים משולב.
* תקצוב בדולרים או בזמן.
* דיווח חזק.
* אפליקציות למכשירים ניידים ולמחשבים שולחניים.
בנוסף לחיוב לקוחות, Timecamp מקל על חישוב ההכנסה על בסיס הזמן שעבדו.
תמחור:
החל מ-2.99 $ למשתמש לחודש, בחיוב שנתי.
Bill4Time. 31 –
https://www.bill4time.com/
Bill4Time הוא תוכנת חיוב זמן מקיפה מאוד מבוססת ענן. היא מפשטת את החיוב שלך, עוזרת לך לשחזר הכנסות אבודות ומאפשרת לך לעקוב אחר זמן והוצאות מכל מקום.
תכונות עיקריות:
* עקוב אחר זמן שניתן לחיוב וזמן שלא ניתן לחיוב.
* קבל סיכומי עבודה יומיים, שבועיים וחודשיים.
* פורטל לקוחות.
* אפשרויות להפקת חשבוניות ותשלום מקוון.
* דיווח נרחב על חשבונאות, פרויקטים ועוד.
Bill4time מציעה מערך נרחב של דוחות על פרודוקטיביות הצוות, רווחיות הפרויקט ועוד.
תמחור:
החל מ-27 $ למשתמש לחודש, בחיוב שנתי
אפשרות לתקופת ניסיון של 14 יום.
Nutcache. 32 –
https://www.nutcache.com/
Nutcache הוא כלי לניהול פרויקטים הכולל תכונות של מעקב זמן וחשבונאות. הוא מיועד לצוותים קטנים המחייבים את לקוחותיהם על בסיס פרויקטים ומעוניינים לתכנן את זמנם ביעילות רבה יותר.
תכונות עיקריות:
* מעקב זמן וחיוב.
* ניהול הוצאות.
* קישור פרויקטים ומשימות שהושלמו ללקוחות.
ל-Nutcache יש ממשק משתמש קל לשימוש, מצוין לשיתוף פעולה בצוות.
תמחור:
החל מ-12.49 $ למשתמש לחודש.
Hubstaff. 33 –
https://hubstaff.com/
Hubstaff מסייע במעקב אחר הזמן המושקע בעבודה וכן בזמן הפנאי של הצוות שלך. זו אפשרות מצוינת לארגונים המעוניינים לעקוב אחר כל הזמן שמושקע בעבודה (לא רק הזמן שמושקע במשימות).
תכונות עיקריות:
* מעקב אחר הזמן שמושקע במשימות עם צילומי מסך.
* חיוב לקוחות עבור פרויקטים.
* דיווח על ניצול הזמן של הצוות.
* שליחת דוחות מותאמים אישית ללקוחות בדוא"ל.
* ביצוע תשלומים לעובדים על סמך זמן העבודה.
בנוסף לזמן העבודה, Hubstaff גם עוקב אחר הזמן שמושקע באתרים ויישומים שונים של מחשב שולחני. תקבל דוחות על ניצול הזמן של הצוות שלך ותוכל לפקח על האופן בו הם מבלים את זמנם.
תמחור:
החל מ-4.99 $ למשתמש לחודש (מינימום שני משתמשים).
Noko. 34 –
https://nokotime.com/
המשימה של Freckle) Noko בשמה הקודם) היא להפוך את המעקב אחר זמן למהיר, קל וכמעט מהנה, כך שהצוות שלך יעשה זאת בשמחה.
תכונות עיקריות:
* מעקב זמן.
* חשבוניות וחיוב עבור זמן העבודה.
* לוח מחוונים המציג את ההוצאות של זמנך.
* סיווג אנשים והפקת דוחות.
* אפליקציית טיימר ל-Mac, אפליקציה ל-iPhone, אפליקציית אינטרנט לנייד.
Noko משתמשת בתגים כדי לעקוב אחר פרויקטים ולנווט בין משימות שניתנות לחיוב ומשימות שאינן ניתנות לחיוב. זה הופך את הוספת רשומות הזמן לתהליך מהיר וקל.
תמחור:
החל מ-49 $ לחודש עבור 5 משתמשים.
Teamwork. 35 –
https://www.teamwork.com/
Teamwork מאפשר לך להעריך את הזמן שלדעתך תצטרך כדי להשלים משימות ולאחר מכן לתעד את הזמן בפועל שלך מולו. תוכל להיות מדויק מאוד בהערכות שלך, ותדע בדיוק כמה זמן לוקח להשלים משימות מסוימות.
תכונות עיקריות:
* הערכה ומעקב אחר זמן שהושקע בפרויקט.
* שליחת חשבוניות על סמך זמן העבודה.
* דוחות זמן מותאמים אישית עם אפשרויות ייצוא.
* מעקב אחר זמן בתנועה.
תכונת החשבוניות ב-Teamwork אינה חזקה כמו בכלים אחרים, אך היא משתלבת עם כל כלי החיוב האהובים עליך, כגון QuickBooks, Harvest, Xero וכו'.
תמחור:
יש תוכנית חינמית.
תוכניות בתשלום – החל מ-9.99 $ דולר למשתמש לחודש, בחיוב שנתי (מינימום 3 משתמשים).
Avaza. 36 –
https://www.avaza.com/
מעקב הזמן של Avaza מאפשר לך להתחיל טיימר בטלפון שלך, לעצור אותו בטאבלט או בכל מכשיר אחר, ותמיד לעקוב אחר השעות שהושקעו במשימה מסוימת.
תכונות עיקריות:
* מעקב זמן בתנועה.
* רשומות זמן בחשבוניות.
* אישורי גיליון זמן.
* מעקב אחר הוצאות.
בנוסף למעקב וחיוב זמן, Avaza מציעה רשימה של תכונות אוטומציה וניהול פרויקטים.
תמחור:
יש תוכנית חינמית.
תוכניות בתשלום – החל מ-11.95 $ לחודש.
Asana. 37 –
https://asana.com/
Asana משלבת אלמנטים של ניהול פרויקטים, אחסון קבצים ושיתוף פעולה, ומסייעת לנהל פרויקטים בצוות ללא דוא"ל.
תכונות עיקריות:
* פרק את העבודה שלך למשימות והקצה אותה לחברי צוות.
* ארגן את המשימות שלך לפרויקטים עבור מפות דרכים ולוחות זמנים.
* סקור אבני דרך ובדוק את ההתקדמות של הצוות שלך.
* קבל הודעות על עדכוני פרויקטים.
* השתמש בלוחות מחוונים של פרויקטים כדי לקבל סקירה מהירה.
מה מיוחד בכלי זה: Asana הוא כלי קל מאוד לשימוש עם פריסה פשוטה. כלי מצויין לצוות קטן עם פרויקטים לא מורכבים מדי.
תמחור:
יש תוכנית חינמית.
תוכניות בתשלום – החל מ-10.99 $ למשתמש לחודש, בחיוב שנתי.
Trello. 38 –
https://trello.com/
Trello ידוע בהמחשת משימות פרויקט על לוח בסגנון קרטון שמצוין לניהול משימות יומיומיות קצרות ומהירות.
תכונות עיקריות:
* ניהול משימות פשוט על לוח קרטון.
* יצירת רשימות משימות ללא הגבלה.
* שיתוף תמונות וקבצים.
* ארגון רשימות לפי תאריכים או עדיפות.
* הערות ושיתוף פעולה.
מה מיוחד בכלי זה: מחברות הזנק ועד חברות Fortune 500, Trello הוא הדרך החזותית ביותר עבור צוותים לשתף פעולה בכל פרויקט.
תמחור:
יש תוכנית חינמית.
תוכניות בתשלום – החל מ-5 $ למשתמש לחודש, בחיוב שנתי.
Clockify. 39 –
https://clockify.me/
Clockify הוא מעקב זמן פשוט ואפליקציית גיליון זמנים לצוותים. בעוד שרבים מכירים את תכונות מעקב הזמן שלו, Clockify משמש גם למטרות הבאות:
* חסימת זמן עם לוח השנה שלו.
* מעקב אחר האפליקציות והאתרים בהם אתה משתמש.
* ניתוח וייצוא זמן מעקב.
* חיזוי אומדנים ותקציב הפרויקט שלך.
* תזמון עבודה, מטלות ומשמרות.
* חשבוניות.
תמחור:
החל מ-3.99 $ למשתמש לחודש, בחיוב שנתי.
Monday.com. 40 –
https://monday.com/
Monday.com היא מערכת הפעלה לעבודה מבוססת ענן עם יכולות מעקב זמן, ניהול פרויקטים, ניהול משימות, שיווק, משאבי אנוש ותפעול. התאם אישית את תזרים העבודה בהתאם לצרכים שלך כדי לרכז את כל הכלים שלך במקום אחד.
מה הופך אותה לכלי חזק לניהול זמן:
* אוטומציה של משימות חוזרות.
* יצירת דוחות גמישים על סמך משימות, פרויקטים או לקוחות.
* שימוש באפליקציה לנייד כדי לעקוב אחר זמן מכל מקום.
* הקצאת משימות ועדיפויות לחברי צוות.
* משתלב עם כלים כמו Google, Dropbox, Slack ועוד.
תמחור:
יש תוכנית חינמית.
תוכניות בתשלום – החל מ- 9 $ למשתמש לחודש (מינימום 3 משתמשים).
אפשרות לתקופת ניסיון חינם ל-14 יום.
Todoist Business. 41 –
https://todoist.com/
Todoist Business הוא כלי לניהול רשימות משימות ומטלות לעסקים. הוא מסתנכרן בזמן אמת ללא תלות במכשיר, כך שכולם יודעים מה לעשות ומתי.
מה הופך אותו לכלי חזק לניהול זמן:
* ארגון ושיתוף קבצים לשיתוף פעולה קל.
* יצירת פרויקטים והאצלת משימות.
* שיתוף פעולה בפרויקטים במקום אחד.
* הצגת סקירות כלליות של פעילות הפרויקט וחברי הצוות.
* הפיכת הפרודוקטיביות למשחק כדי לראות מגמות ולזהות מתי חברי הצוות שלך הכי פרודוקטיביים.
* הפיכת הודעות Gmail או Outlook למשימות .
* שימוש ברמות עדיפות, תוויות ומסננים כדי לקבוע היכן למקד את תשומת הלב שלך.
תמחור:
יש תוכנית חינמית.
תוכניות בתשלום – החל מ-4 $ למשתמש לחודש.
אפשרות לתקופת ניסיון חינם.
Appoloye. 42 –
https://apploye.com/
Apploye היא אפליקציה מקיפה למעקב זמן וניטור עובדים מרחוק למחשבים שולחניים, ניידים וצוותים מרוחקים. היא משפרת את הפרודוקטיביות עם גיליונות זמנים מפורטים, מעקב אחר פרויקטים, ניהול משימות, מעקב אחר מיקום GPS ועוד.
מה הופך אותה לכלי חזק לניהול זמן:
* מעקב זמן וגיליונות זמנים.
* ניטור פעילויות עובדים עם הזנה חיה וצילומי מסך.
* מעקב אחר אפליקציות וכתובות אתרים.
* יצירת חשבוניות לקוחות מזמן מעקב.
* מעקב אחר תקציבים ועלויות פרויקטים.
* יצוא דוחות מפורטים לצורך שכר ותשלום.
תמחור:
החל מ-2.5 $ למשתמש לחודש.
My Hours. 43 –
https://myhours.com/
My Hours מציע דרך נוחה לנהל את הפרויקטים שלך, לעקוב אחר הזמן ביעילות ולייעל את הניהול הכולל.
אתה יכול לארגן את המשימות שלך לפי עדיפויות ומועדי יעד על ידי מתן אפשרות לאפליקציה להבין את החשיבות של כל רשימה ולהקצות אותה ביעילות. זה גם מאפשר לך לשתף פעולה עם חברי צוות אחרים כדי לנהל פרויקטים שונים בכל העסק.
אם אתה עובד מרחוק/עובד כפרילנסר לפי שעה, תוכל גם להפיק דוחות על סמך פרודוקטיביות ומשימות לכל משתמש, מה שהופך את זה לקל לחייב עבור שעות עבודה – שימושי ביותר!
אפליקציית הנייד My Hours יכולה גם לעזור לך לעקוב אחר משימות ולנהל אותן תוך כדי תנועה, מה שהופך אותה למושלמת לבעלי עסקים עסוקים, פרילנסרים או נוודים דיגיטליים שתמיד בתנועה. 🏃
תמחור:
יש תוכנית חינמית (עד 5 משתמשים, ללא הגבלה על מספר הפרויקטים).
תוכנית – Pro 8 $ למשתמש לחודש, כדי לקבל תמיכה בעדיפות גבוהה ולהפיק חשבוניות ללקוחות.
Wrike. 44 –
https://www.wrike.com/
Wrike הוא פלטפורמת ניהול פרויקטים שיכולה לנהל משימות, פרויקטים, לוחות זמנים ותהליכי עבודה אחרים. הגמישות של וריק הופכת אותו לשימושי עבור יזמים עצמאיים, חברות גדולות וכל אדם וצוות שביניהם.
Wrike מבדיל את עצמו ממתחריו על ידי התמקדות במספר מצומצם של תצוגות, לרבות:
* טבלה.
* לוח Kanban .
* תרשים גאנט.
* לוח שנה.
* גרף חלוקה.
* גרף עוגה.
* זרם פעילות.
* יומן זמנים.
תמחור:
יש תוכנית חינמית מצוינת.
תוכניות בתשלום: החל מ-9.80 $ למשתמש לחודש.
TimeDoctor. 45 –
https://www.timedoctor.com/
מעקב זמן ותובנות פרודוקטיביות ידידותיים לעובדים מאפשרים לצוותים לבצע את עבודתם הטובה ביותר. שיפור קל של הביצועים האישיים והכוללים תוך טיפוח חופש וגמישות. מעקב זמן, גיליונות זמן מקוונים, ניטור עובדים, ניהול פרויקטים.
תמחור:
החל מ-$5.9 למשתמש לחודש, בחיוב שנתי
כלים דיגיטליים נוספים להגדלת הפרודוקטיביות
Slack. 46 –
https://slack.com/
Slack היא אפליקציית מסרים עסקית שמחברת אנשים למידע שהם צריכים. על ידי איחוד אנשים לעבודה כצוות אחד מאוחד, Slack משנה את הדרך שבה ארגונים מתקשרים.
תמחור:
יש תוכנית חינמית.
תוכניות בתשלום – החל מ-4.38 $ לחודש.
1Password. 47 –
https://1password.com/
1Password זוכר את כל הסיסמאות שלך עבורך. הוא שומר על החיים הדיגיטליים שלך מאובטחים ותמיד זמינים, מאחורי הסיסמה האחת שרק אתה מכיר. 1Password הוא אחד ממנהלי הסיסמאות הטובים ביותר ממספר סיבות. הוא בולט בפונקציונליות רב-פלטפורמית, בקלות השימוש, במחירים טובים, והחשוב מכל – אבטחה איתנה.
תמחור:
בניגוד למתחרים כמו NordPass ו- Dashlane, 1password אינו מציע גרסה חינמית.
המחיר מתחיל מ-2.99 $ לחודש, בחיוב שנתי.
Habitica. 48 –
https://habitica.com/static/home
Habitica היא אפליקציה להרגלים ופרודוקטיביות שהופכת את הפעילויות היומיומיות שלך למשחק. הוסף את ההרגלים, המטרות ופריטי רשימת המטלות היומית שלך לאפליקציה. ככל שתשלים אותם בחיים האמיתיים, הדמות שלך תרוויח פרסים במשחק. אם לא, היא תאבד בריאות.
מה הופך אותה לכלי חזק לניהול זמן:
* שדרג את האווטאר שלך עם חיות מחמד, כישורים ומשימות תוך כדי מחיקת משימות מהרשימה שלך.
* זיהוי הרגלים רעים שיש להימנע מהם, אשר יגרמו נזק לדמות שלך כשתעשה אותם
* שחק באינטרנט או באפליקציה.
* שתף פעולה עם שחקנים אחרים כדי ליצור קבוצות שיחזיקו אחד את השני אחראים ויתחרו בקרבות בוס.
תמחור:
* החל מ-4.99 $ לחודש.
Forest. 49 –
https://www.forestapp.cc/
Forest היא אפליקציית פרודוקטיביות שעוזרת לך להתרחק מהסמארטפון שלך ולהתמקד בעבודה שלך. **טיימרים של פומודורו** הם דרך נהדרת לעזור לך להתמקד, אבל פורסט שמה סיבוב חדש ומעורר עניין על זה על ידי הפיכתו למשחק.
כך זה עובד:
בחר כמה זמן אתה רוצה לעבוד – נגיד 30 דקות. במהלך הזמן הזה, עץ יצמח, אבל רק כל עוד אתה מתמקד. אם תצא מהאפליקציה, העץ שלך ימות. אם תמשיך להשתמש באפליקציה – בתנאי שלא תשתמש בטלפון שלך בזמן שהסשן פועל – יצמח יער וירטואלי יפהפה.
תמחור:
3.99 $ לגרסת הפרו.
Brain.fm. 50 –
https://www.brain.fm/
Brain.fm היא שירות מנוי המספק מוסיקה פונקציונלית – כלומר, מוסיקה שעוזרת לך להתמקד, להירגע ולישון טוב יותר.
האם האזנה למוסיקה הנכונה יכולה לעזור לך להתמקד טוב יותר? כן, זה יכול, על פי Brain.fm.
אם אתה אובססיבי לפרודוקטיביות, בטח נתקלת ברשימות השמעה של מיקוד ביוטיוב או בספוטיפיי שטוענות לחסום הסחות דעת ולשפר את המיקוד שלך – אה, ויש להן משהו שנקרא פעימות בינאוראליות. Brain.fm זה לא פעימות בינאוראליות. עם זאת, המוזיקה שלה מתוכננת לעבוד ברקע תוך כדי הכוונה אותך למצב הנפשי שאתה רוצה, בין אם זה להתמקד, להירגע או לישון. זו גם דרך מצוינת לחסום רעשי רקע לא רצויים אם אתה מוסח בקלות.
תמחור:
6.99 $ לחודש.
Focus@Will. 51 –
https://www.focusatwill.com/
Focus@Will הוא שירות המציע מוזיקה המבוססת על מדעי המוח כדי לשפר את הפרודוקטיביות שלך.
סביבת העבודה שלך יכולה להיות מסיחה דעת בצורה מדהימה. ולא רק עם אימיילים והתראות – אפילו רעש רקע יכול לזרוק אותך ללולאה.
כאן נכנס לתמונה Focus@Will .
Focus@will הוא אוסף של פלייליסטים שמשתיקים רעשים לא רצויים ובו בזמן עוזרים לך להתמקד. המוזיקה נבחרת בקפידה כדי לשמור על תשומת הלב שלך וגם לוודא שאתה לא משתעמם – כי גם שעמום הוא הסחת דעת.
יש גם טיימר, אפשרויות תזמון ומעקב אחר פרודוקטיביות.
תמחור:
7.49 $ לחודש למשתמש אחד.
2.75 $ למשתמש לחודש עבור 5-10 משתמשים.
2.25 $ למשתמש לחודש עבור 11-25 משתמשים.
סיכום
ניהול יעיל של זמן ומשימות הוא הכרחי להצלחה בסביבה העסקית המודרנית. עם מגוון הכלים הדיגיטליים לניהול זמן, ניהול משימות וניהול פרויקטים הזמינים כיום, כולל כלי בינה מלאכותית מתקדמים, אין סיבה לא להיות מאורגנים ופרודוקטיביים. בין אם אתם מעדיפים פתרון פשוט ונוח לשימוש או פלטפורמה מקיפה עם תכונות מתקדמות, ישנה אפשרות המתאימה לצרכים הספציפיים שלכם. על ידי השקעה בכלי המתאים והקדשת הזמן ללמוד כיצד להפיק ממנו את המרב, תוכלו לשפר משמעותית את ניהול הזמן והמשימות שלכם, להגביר את הפרודוקטיביות ולהשיג את המטרות שלכם ביתר יעילות. זכרו, הכלי הטוב ביותר הוא זה שאתם באמת משתמשים בו, אז בחרו כלי שעובד עבורכם והתחילו ליהנות מהיתרונות של ניהול זמן ומשימות יעיל יותר.
בדרך כלל לא מומלץ לבחור באפשרות הזולה ביותר. כדאי לכם לבדוק מספר כלים על מנת להתנסות בהם ולראות איך הם תואמים את היישומים העסקיים שלכם. בחרו בפתרון שיכול להשתלב היטב במערכות העסקיות והטכנולוגיות שלכם ובו זמנית לספק מענה לצרכי הפרויקטים שלכם ולהגדיל את היעילות והתפוקה שלכם.