הדרכים ליצירת הכנסה פסיבית כעוגן כלכלי

הכנסה פסיבית היא חלומו של כל אחד. מי אינו רוצה לעבוד פחות ולהרוויח יותר?
אך מהי בעצם הכנסה פסיבית?
הכנסה פסיבית היא מקור הכנסה כספית שאינו כרוך בעבודה שלכם ובזמן שלכם. יצירת מנגנון של הכנסות פסיביות תאפשר לכם להנות מזרם תקבולים שנכנסים לחשבון הבנק שלכם, בזמן שאתם שוהים בחופשה, מבלים על שפת הים או ישנים.

הכנסה פסיבית היא הכנסה שלא דורשת עבודה נוספת או מאמץ משמעותי נוסף. היא יכולה להיות הכנסה משלימה להכנסה העיקרית שלכם, ותאפשר לכם לשפר מאוד את רמת החיים שלכם.

אמנה כאן את הדרכים העיקריות ליצירת הכנסה פסיבית.

  1. הכנסה משכירות – כאשר אתם מרוויחים כסף על ידי השכרת נכס כגון בית, דירה או שטח מסחרי (כמו משרד, חנות וכו'), דמי השכירות שאתם מקבלים משמשים מקור קבוע להכנסה פסיבית. השקעה בקרן השקעות נדל"ן בשוק ההון היא אופציה חלופית למי שרוצה להשקיע בנדל"ן ולהנות מהכנסה פסיבית תוך כדי זה שהוא חוסך לעצמו את כל הטרחה של ניהול הנכס.
  2. הכנסה מדיבידנדים – דיבידנדים הם חלק מרווחי החברה המחולקים לבעלי המניות שלה. אם יש בבעלותכם השקעה במניות בחברה, אתם יכולים להרוויח הכנסה פסיבית מתקבולי הדיבידנדים. השקעה בקרנות סל נסחרות בבורסה (ETF) היא דרך נוספת לייצר הכנסה פסיבית. קרנות סל הן כלי השקעה העוקבים אחר מדד שוק ספציפי, כגון S&P 500 או מדד תל אביב 125. באמצעות השקעה בקרנות אלו ניתן להרוויח הכנסה פסיבית מדיבידנדים.
  3. הכנסה מריבית – מהשקעה בנכסים פיננסים נושאי ריבית כמו תוכניות חיסכון או אגרות חוב, או מריבית על הלוואות שנתתם לאנשים פרטיים או לעסקים באמצעות פלטפורמות מקוונות, כמו Blender , Tarya או BTB .
  4. הקמת אתר אינטרנט / בלוג – דרך מצוינת ליצירת הכנסה פסיבית על ידי מכירת מוצרים או מכירת שטחי פרסום באתר או בבלוג.
  5. יצירת סרטוני יוטיוב – מאפשרת להנות מהכנסה פסיבית מיוטיוב בהתאם לכמות הצפיות בסרטונים או ממכירת מוצרים.
  6. יצירת מוצרים דיגיטליים – באמצעות עבודה חד פעמית אתם יכולים ליצור קורס או ספר דיגיטלי בתחום הידע שלכם ולהרוויח סכומים יפים מדי חודש ממכירת הקורס או הספר באינטרנט.
  7. שיווק שותפים – שיווק ומכירת מוצרים או שירותים של מישהו אחר תוך קבלת עמלה עבור כל מכירה שבוצעה באמצעות הקישור שלכם למוצר או שירות. שיווק שותפים הפך להיות מאוד פופולרי בשנים האחרונות ומהווה דרך מצוינת ליצירת הכנסה פסיבית.
  8. חנות איקומרס מבוססת דרופשיפינג – דרופשיפינג זה מודל מאוד מעניין ופשוט. הוא מאפשר לכם לסחור במוצרים שהם לא שלכם ואתם לא צריכים להחזיק בהם. בכל פעם שנכנסת הזמנה אתם מעבירים אותה ישירות לספק ככה שאתם לא צריכים להתעסק עם מלאי, בלאי ומקום לאחסון המוצר. זוהי דרך טובה להכנסה פסיבית כי ברגע שהחנות גדלה אפשר להתחיל לעבוד עם אוטומציות ואתם לא צריכים להתעסק כמעט בכלום.
  9. תמלוגים – אם יש לכם יצירות כגון ספרים, מוזיקה, פטנטים או סימנים מסחריים, תוכלו להרוויח הכנסה פסיבית באמצעות תמלוגים. תמלוגים הם תקבולים המשולמים לכם כאשר אחרים משתמשים או מעניקים רישיון בקניין הרוחני שלכם.
  10. מימון המונים – פלטפורמות מימון המונים כמו קיקסטארטר, הדסטארט ואינדיגוגו מציעות הזדמנויות להשקיע במוצרים או רעיונות חדשים וחדשניים. על ידי השקעה בפרויקטים אלו, תוכלו להרוויח אחוז מההכנסות שנוצרו אם הפרויקט יצליח. זו יכולה להיות דרך מצוינת לייצר הכנסה פסיבית אם אתם מעוניינים לתמוך ולהסתכן ברעיונות ומוצרים חדשים.

היתרונות של הכנסה פסיבית הן האפשרות ליצירת הכנסה משמעותית מדי חודש במינימום מאמץ, והאפשרות של כל אחד לבחור לו את התחום המתאים לו ליצירת ההכנסה הפסיבית.
חשוב לציין שבעוד ההכנסה הפסיבית דורשת מעט מאוד מאמץ ישיר, לרוב היא דורשת השקעה ראשונית של זמן, כסף או משאבים כדי להגדיר וליצור את זרם ההכנסה.

כמה ניתן להרוויח מהכנסה פסיבית? זה תלוי באיזה תחום אתם בוחרים. ניתן לייצר הכנסה פסיבית של מאות שקלים, אלפי שקלים או אפילו עשרות אלפי שקלים בחודש.
מה שבטוח הוא כי יצירת הכנסה פסיבית יכולה להכניס לכם הכנסה חודשית נוספת כמעט בלי מאמץ שוטף, להגדיל את רמת ההכנסות שלכם ולשפר את רמת החיים שלכם.
זו דרך מצוינת במסע שלכם לחופש כלכלי.


רוצים לקבל עדכון על כל פוסט חדש שמתפרסם בבלוג? הירשמו לניוזלטר שלי 📬

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top